Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gry Przeglądarkowe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem programistą i przeprowadzam wstępną ankietę dotyczącą mojego biznesu. Od dawna tworzę gry przeglądarkowe na zlecenie, któregoś dnia wpadłem na pomysł by napisać kilka gier i sprzedawać je za drobną ceną typu sms. Widziałem w internecie stronę na pierwszy rzut oka kopie mojego pomysłu ale po dłuższym przyjrzeniu się tamtemu projektowi zauważyłem dużo różnic. Tworzę gry o tematykach zupełnie nowych, których nie ma jeszcze w internecie z panelem administratora dzięki któremu będzie można zarządzać praktycznie całą grą. Silniki na tamtej stronie były tak minimalistycznie napisane że bez wykupienia większości dodatkowych skryptów gra nie miała by sensu. Moje silniki zawierają dużo dodatków, które od razu istnieją w silniku bez żadnych dodatkowych płatności ponadto do każde silnika dajemy unikatowe forum napisane od 0 również z panelem administratora dzięki któremu nic nie będziecie musieli robić w bazie danych czy plikach skryptu. Nasza strona oferowała by także takie usługi jak pisanie na zlecenie nowych dodatków, tworzenie unikatowych styli graficznych do gier czy administrowanie/intalacja takiej gry. Doradzali byśmy też w sprawach serwera, domeny czy reklamy gry. Jako że bardzo lubię to forum to od razu pomyślałem że was poproszę o pomoc. Wystarczy że odpowiecie mi na kilka prostych pytań, chciałbym aby odpowiedzi były prawdziwe.

1) Czy kupił byś nasz silnik gry ?

a)Jeżeli tak to co cię do tego przekonuje?