Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kicki

roofipl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem zupełnie nowy w świecie combata więc może coś źle robię. Podczas każdego meczu co jakiś czas kicka mnie do menu wyboru drużyny w której nic nie mogę zrobić, wyjść, po prostu nic. W tej sytuacji zostaje mi tylko ctrl + alt + delete i zamknij proces... Liczę na waszą pomoc, pozdrawiam!

32265.png

W grach korzystam z nicków: NieDyskutuj, roofipl

Opublikowano

Zbyt wysoki ping.

Po prostu ping skacze wywala cie do menu .

Chyba że zostajesz wywalony przez kogoś z rooma.

Co do neta off jakieś gówna typu gadu itp

9368_gold.png

Opublikowano

Witaj w moim świecie.

To jest wina neta..

Przerwało ci neta, jak i połączenie z serverem.

W takiej chwili tak jak mówisz, alt, ctrl, delete i od nowa..

Nic się nie da zrobić.

Opublikowano

Wszystkie programy oprócz antywirusa są wyłączone, ping jak sprawdzałem ostatnio na speedtescie mam niski. Wiem że noobskie pytanie ale czy pisze gdzieś że zostałem wywalony przez kogoś z pokoju? Pozdrawiam

@Marock w innych grach nie mam takiego problemu, np. w cs 1.6 pingi mam zawsze w okolicach max 40 ;/

32265.png

Opublikowano

Wolne łącze niestety mam to samo ;/

babcia2.png

"Najpierw naucz się podstaw, a magia przyjdzie sama"

Opublikowano

Jeżeli zostajesz wywalony prze Elite Moda

1301759295-U144516.png

Jeżeli ktoś chce cie wywalić to zobaczysz głosowanie a jeżeli przez ping to wyskakuje komunikat coś tam Latency lub po prostu nic

9368_gold.png

Opublikowano