Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jeżeli można prosił bym o gotowy kod na NoFog do Metina2 do Autoit'a. Jestem bardziej samoukiem, dopiero zaczynam przygodę z tym programem, chcę przyjrzeć się różnym kodą, a akurat potrzebuje samego NoFog'a do Metina :] Oczywiście na priv server - jeżeli ktoś wstawi kod :]

Druga sprawa to kod na klikanie odpowiednich klawiszy w odpowiednim czasie. Chodziło by mi o mniej więcej coś takiego:

Włączam programik, on chowa się do tray'a, od tej pory automatycznie wciska mi klawisze:

*Klawisz 1 - co 190 sekund

*Klawisz 2 - co 320 sekund

*Klawisz 3 - co 320 sekund

Sam próbowałem coś takiego zrobić ale mi nie wychodziło :]

Proszę o pomoc ! Pozdrawiam.

Opublikowano

NoFog = musisz ogarniać pamieć procesu.

czyli za jakieś 4 lata wróc do tego problemu

Jeżeli klikanie, bo przeczytaniu TuTa i przejrzeniu setek tematów w którym ludzie mieli ten sam problem, Ci nie wychodzi to znaczy że 8 lat to stanowczo za mało na autoit

Pzdr

liczylem na barce lecz ona niemogla wygrac.

Przez kibicow ktorzy przy rzutach roznych wolnych swiecili w messiego laserami

Opublikowano

jakbyś poczytał to byś wiedział ze Autoit nie za bardzo chce obsługiwać klawisze gry czyli klikanie odpada

a co do reszty to nawet nie wiem o co chodzi , masz dział metina tam sobie szukaj i pytaj

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

co to qwa jest ? Miss kodu 2011 ? Eeee

liczylem na barce lecz ona niemogla wygrac.