Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak Zrobic Dobrego Summonera

oO69Oo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Mam pytanie.

Mógłby ktoś napisac dla mnie tut lub dac linka do tuta jak zrobic dobrego summonera do pvp (serwer: iplayunlimited dekaron) ponieważ jestem początkującym na serwerze i nie mogę zrobic dobrego summonera do pvp

Zasypię kogoś plusami..

Co chcę w tucie:

1. Jakie skille, buffy używac..

2. Jak rozdawac staty..

3. Co za skille ulepszac i do ilu itp...

Mam 171lvl..

Strona do serwera:

www.dekaron.iplayunlimited.com

ZASYPUJĘ + lub - !!!!!

• 4 tygodnie później...
Opublikowano

Po 1 to się najbardziej liczy czym wolisz grać: STAFF magiem z debuffami który atakuje z daleka (nieco więcej ataku, o wiele mniej hp) TS czy assasynem zasypującym przeciwnika dużą ilością ciosów (ciut mniej ataku, wiele więcej HP) Oczywiście TS (Twin Sword z ang. 2 miecze) jest tańszy i ja wolę nim grać, a w PvP wcale taki słaby nie jest. Podstawy już masz zaliczone, więc teraz odp na pytania:

1. Jakie skille, buffy używac.. Buffy wszystkie możliwe dla postaci którą grasz, bo summoner i tak ma ich mało

2. Jak rozdawac staty.. Staty polecam ci zrobić tylko pod broń na 145 lvl (chyba że tam są jakieś na 170) a reszta w HP