Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomoc]Prosze O Pomoc W Sprawie Multi Hack

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od razu mowie jestem calkowicie zielony w sprawach hack multi trainery czy inne bajery na campanii to co innego :D sciagnolem sobie ostatnio klienta alteriwnet wraz z CoDem MW2 wszystko fajnie oprocz ze czasami sa jakies bledy jakis plikow sam nie wiem czemu ale to czasami wiec nie zawram wam glowy tym :D otoz moj problem polega na tym ze chcialbym szybko osiagnac max z CoDa a nie chce uzywac level hax bardziej interesowalby mnie hack tzw .ainbot :D jesli sie nie myle chodzi o zaznaczenie na ekranie wrogich jednostek czyt. graczy :D ne chce skakac na mile ani niesmiertelnosci chodzi tylko o ten jeden hack. Chcialbym tez by mnie zaraz uzytkownicy nie zjedli :D ze zle napisalem bo jestem zielony calkowicie :D probowalem wielu hackow z youtube np. paru od was ale zaden mi nie dziala mam windowsa 7 X 64 . Prosze o pomoc dodam ze mam wersje iwnet 1.3.37a ++ i build 11224-1.

Opublikowano

Wiesz YT to wyspa złodziei, połowa linków to jakieś virusy, trojany, i inne gówna... Jeżeli jesteś nowy i chcesz dobrego haxa polecam KIEDEBR MW2 HOOK (kilka tematów na forum + jeden mój). Ma wszystko co powinien mieć dobry hax.

Taki mały tutorial...

Większość haxów jest jako plik .dll (wszystkie wersje systemu) takie pliki się "wstrzykuje" do gier. Czym to można zrobić ? Wchodzisz w google i wpisujesz injector lub szukasz na forum (mały program). Włączasz go i wybierasz proces z grą. Klikasz inject i cieszysz się haxem.