Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.

Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Fighter8

[Pytanie] Jak Wgrać Pluginy -Bukkit-Minecraft?

9 postów w tym temacie

Autor tematu Napisano · Zgłoś post

Siema. Założyłem swojego serwa bukkit. Pobrałem paczke plików z kilkoma pluginami m.in lwc, mc i jumpto <nie wiem, czy to się zalicza> craft book, warp home iconomy ichat itp. ale dowiedziałem się, że połowa z nich mi nie działa bo nie mam myskiula <nie wiem jak się to pisze>, vzy jakoś tak. No i pytanie jak wgrać pluginy?

-bardzo, bym prosił o skierowanie do tutka typu jak wgrywać pluginy (jeśli taki istnieje) lub szczegółowe wytłumaczenie
-podanie downloadu do tego myskiula <jakoś tak heh>?

-jak skonfigurować ichata, by na kolor się pisało na [HeadAdmin] TheAron HeadAdmin na niebiesko TheAron na zielono i pisać np. na biało?

-jak używać warpa jestem początkujący w tych sprawach?

-jak najlepiej skonfigurować permision?

- <jeśli taki istnieje> najlepiej polski board z all o minecraft <coś w stylu polskiego bukkita.org>

Bardzo proszę o pomoc. Dam plusiki. ++++++++++++++++++++++++

:D Z góry dzęks.
2 osoby lubią to

Pluginy wrzucasz do folderu plugins.
Majskiul - MySql. na windowsie nie wiem jak, jak masz linuxa to apt-get install mysql-server albo yum install mysql-serve zalezy czy debian czy centos.

Warp w sensie dom ?
/sethome
1 osoba lubi to

Autor tematu Napisano · Zgłoś post

[quote name='Siera' timestamp='1300474688' post='2215542']
Pluginy wrzucasz do folderu plugins.
Majskiul - MySql. na windowsie nie wiem jak, jak masz linuxa to apt-get install mysql-server albo yum install mysql-serve zalezy czy debian czy centos.

Warp w sensie dom ?
/sethome
[/quote]

mam windowsa xp home 32bit

i jak mogłabyś mi powiedzieć jak zrobić configa ichata?