Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szuakm serwera Freya na którym będę mógł się obeznać z grą :) jestem tutaj całkowicie zielony a chciałbym w L2 trochę pograć

"The only person you should try to be better than is the person you were yesterday."

Opublikowano

ok tylko może napisz jak się na tym serwerze zarejestrować bo coś nie widzę:) ,a i jak uruchomić grę jak ściągne ten wasz system bo normalnie jak grałem to ludzie jeszcze pliczek do uruchamiania gry dodawali :P

"The only person you should try to be better than is the person you were yesterday."

Opublikowano

ok tylko może napisz jak się na tym serwerze zarejestrować bo coś nie widzę:) ,a i jak uruchomić grę jak ściągne ten wasz system bo normalnie jak grałem to ludzie jeszcze pliczek do uruchamiania gry dodawali :P

Rejestracja jest automatyczna, czyli konto powstaje podczas pierwszego logowania (wpisujesz za pierwszym razem swój login i swoje haslo, w tym momencie konto zostanie utworzone).

Aby uruchomić grę, należy pobrać folder z linku SYSTEM1 lub SYSTEM2 (przycisk na stronie głównej serwera). Pobierzesz plik .rar. Należy go wypakować do katalogu w którym zainstalowałeś grę i zastąpić folder który już jest tam wgrany.

Po wypakowaniu, wchodzisz do folderu 'system' i szukasz niebieskiej ikonki .exe o nazwie l2.

I tyle. Gra się uruchomi, tworzysz konto (wpisujesz swój login i hasło), tworzysz postać i grasz :)

Opublikowano