Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne]Zostane Grafikiem Na Serwerze!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóz rozmyślam nad tym czy jakakolwiek osoba poszukuje grafika na serwer :)

Otóż zajmuję się tworzeniem grafiki od prawie roku i wciąż rozwijam swoje umiejętności...

Zajmuję się tworzeniem log , napisów , grafiki na strony , a także grafiki na forum :)

Moim drugim z kolei największym atutem (pierwszym zawsze pozostanie tworzenie fantasy) jest modyfikowanie

tekstur w grze (nie chodzi tu o zmianę ich kształtu, ale o wygląd ; ale pracuje nad zmianą wyglądu).

Tutaj przedstawię kilka prac, które udało mi się stworzyć (pierwszą bedzię zmodyfikowany przeze mnie wygląd Zbroi z Czarnej Stali) :

0303165518.jpg

ancient6.jpg

ancient4.jpg

ancient7.jpg

ancient1.jpg

... ... ...

To na tyle z moich prac :)

Czekam na wasze wypowiedzi na ten temat i może ewentualnie zaproponowanie mi współpracy :D

Najchętniej popracowałbym przy serwerze dedykowanym :D

P.S

Powyższe obrazy nie są po prostu ściągnięte z innych stron i wrzucone na stronę , są to mieszanki kilku obrazów z modyfikacjami krajobrazów i detali.

CHĘTNYCH WSPÓŁPRACY ZACHĘCAM DO PISANIA DO MNIE NA PW LUB GG : 2958102 W CELU OMÓWIENIA SZCZEGÓŁÓW.

SERDECZNIE POZDRAWIAM

kassadink.pnglaster.png

"To nie jest koniec, to nawet nie jest początek końca , to dopiero koniec początku" - Winston Chruchill

Opublikowano

.

kassadink.pnglaster.png

"To nie jest koniec, to nawet nie jest początek końca , to dopiero koniec początku" - Winston Chruchill

Gość