Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Galeria] Zkumeku

Zkumeku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Jestem początkujący w grafice ale nieco w wyobraźni mi się kręci... Liczę się z krytyką połączoną ze wskazówkami nakierowującymi mnie na dobry tor. W czym pracuję? Gimp 2.6. Mam PS-a ale jakoś nie ciągnie mnie tak bardzo bo po prostu nie znam go za dobrze, lecz staram się powiązać sobie funkcje odpowiadające tym w Gimpie i efekty.

Parę moich prac:

Sygnatury:

1. mysygn.png

2. bucsygn.png

3. koxansygn.png

4. ghettosygn.png

5. zkumekusygnaturka.png

6.logopa.png

7. sygn.png

8. majzasygn.png

9. zkussygn.png

10. rubikonsygn.png

11. (Kiepskie materiały ale robiłem co mogłem).

al0n3sygn.png

12. zkumzkum.png

13. gilusygn.png

1a. myavek.png

2a. bucavek.png

3a. ghettoavek.png

4a. (Kiepskie materiały ale robiłem co mogłem).

al0n3avek.png

5a. zkumzkumavek.png

6a. giluavek.png

7a. jonyavek.png

Nie są to wszystkie materiały jakie wrzucam... nie widzę sensu. Starsze materiały oznaczone są kolorami cyferek (czerwony starsza, zwykły nowsza).

Temat będzie ulepszany wraz z rozwijaniem się materiałów do dodania.

Zabraniam kopiowania moich prac z wiadomych względów (moja męczarnia).

9obpmnjr.png

• Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

To co masz w sygnie (teraz te pierwsze w galerii), naprawdę ładne, nie mam do czego się przyczepić. (jeśli ktoś sie przyjrzy znajdzie maryśke i lwa :D)

Reszta... szczerze? kosz -> opróżnij.