Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Z: Testosterone (C19H28O2) v.7.17

kola

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
coś nie jest tak jak nalezy wyskakuje ,,malicious modyfication of code !!! execution aborted ,, prosze o pomoc jestem początkujący graczem ale chciałbym taksować na 2 hary procze o odpowiedz z góry dzieki

mam ten sam problem pomóżcie jak możecie rosiel plisss pare mieszków temu pisałem zbulwersowany że w agbocie jest keloger za co bardzo przepraszam keloger był w muzyce a ściągałem ją z bardzo dobrej strony więc nie oskażajcie ich bo oni są nie wini jeszcze raz sry za moje oczernianie pozdrawiam i na przyszłość patrz co ściongasz bo na prawdę znajdziesz kelogera w lodówce:)

rusiaplpng.jpgruzapl.pngjolixoss.png
Opublikowano

Nie wiem co u was nie tak ale jeżeli ściągacie loadera ze strony recyfer.info to on jest 100% czysty:) | a u Ciebie ktos nie siedział na koncie przypadkiem około 5 minut?^^ bo to standardowy bug silka:) . Myślę też, że keyloggera nie ma w żadnym z linków, ponieważ wszystko co jest tu wstawiane jest dokładnie sprawdzane:) a haki sie zdarzają nawet bez keyloggerów. Jednak prosiłbym o wyjaśnienie sprawy:)

_eXodius_.png

_SlimShadY_.png

Opublikowano

Attention To prevent account ban please rename SilkErrSender.exe file

Czy to znaczy że aby zapobiec banowi trzeba zmienić nazwe pliku SilkErrSender?

Opublikowano

Witam.

Wybaczcie ze to pisze ale jeżeli na głównej stronie nie ma nowego Testosterone to z kat on ma sie wziasc gdzie indziej.