Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Premka Itd...

Madziaa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ....

Jestem nowa w te klocki i chcialabym zakupic premium .... badz g1 credits

Prosze o dokladna instrukcje jak mozna zakupic g1 oraz premium najprostszym i niezawodnym sposobem za posrednictwem sms'a

Wynagrodze oczywisccie najlepszych autorow PROMO CODAMI ( ak camo, psg, berreta, cx 4 storm, winchestera)

P.S.: Prosze o dokladnosc. Za dobra instrukcje 1 promo za instrukcje ze slaidami ... wszytskie ...

Prosze Tuty wstawiac do 19 potem nagrodze... najlepsze

Z goru dziekuje ...

Serdecznie pozdrawiam

Madziaa ;*

Opublikowano

Za sms się nie opłaca, sam wiem.

Jedyną w miarę opcją jest kupienie przez keye.pl - taki sklep, 100% pewność i dobry support w razie problemów.

Najbardziej opłacalną opcją jest kupienie paysafecard - przykładowo za 50 czy 100 zł. Można z tego mieć koło 1200-1600 g1 credits (50zł) i grubo ponad 2k g1 za 100 zł.

Jeszcze i na premkę powinno wystarczyć.

Wydaje mi się że najbardziej opłacalną opcją jest kupienie paysafecarda, trochę credytów i premium bronze 30 (wg własnych upodobań).

Po zakupie psc - zajrzyj tutaj, pomocny link by wyciągnąć jak najwięcej g1 credits http://www.mpcforum.pl/topic/270423-tut-jak-kupowac-oszczednie-psc/

a tutaj jak kupić premium - http://www.mpcforum.pl/topic/250739-tutkupno-premek/

signgen.gif
Opublikowano

gdzie kupie paysafecard???

Widzialam teamty ze sie nie oplaca za sms ... a jak nie mam innej mozliwosci????

Opublikowano