Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak w temacie. szukam bota, czy tam skryptu < z tego temaut jestem zielony, gdyz nie mialem z tym stycznosci a poprostu przyda mi się >

szukam bota do programu ALF albo ALPH tzn taki program do jezyka angielskiego ktory zadaje pytania po angielsku i je wyswietla a my musimy mu odpowiadac. te wiadomosci wysylane sa do bazy danych i przekldane na punkty. i tu moje pytanie nie chodzi o odpowiedzi tego programu, tylko by naliczal punkty.

jak Ci pomogłem daj minusa <-> gdyż mi to obojętne ale lubie czerwony kolor;]

gdyby moderator widział że pomogłem jakoś graczowi, proszę usuń te kilka % statusu ostrzeżeń gdyż jak nie chcący napisze niepotrzebnego posta choć się staram już tego nie robić bardzo przepraszam.

"to przygnębiające uczucie gdy po długim czasie wracasz z wysokim lv, profesjonalnym eq, na najlepszy spot w m2 gdzie "dawniej" ciężko było znaleść wolne miejsce a tutaj pusto i wszyscy o tym miejscu zapomnieli mimo tego że dawało ono najwięcej zabawy:( "

kliknij tutaj a dowiesz się wszystko o privach

Opublikowano

jeśli chcesz żeby ci ktoś takowy zrobił to nie tu:P

tylko pomagamy zrobić.

Do
$wiek+=1
Until ŻycieGetMsg() = -3

zbieram +

Opublikowano

szczerze? nie robilem nigdy tego bo dla mnei to czarna magia. ale czy jest jakis dodatek bot czy cos co nalicza pkt?;]

jak Ci pomogłem daj minusa <-> gdyż mi to obojętne ale lubie czerwony kolor;]