Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakiego bota wybrać ?

norszard11

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w te "klocki" o botach, i poszukuję bota który : będzie sam chodził i zabijał moby,zbierał kase,leczył się,wracał do miasta -spowrotem na exp...itp najważniejsze funkcje.

Admin Cienia
Opublikowano

Isrobot nie jest dla ciebie, wypróbuj AGbota, masz z nim dział i sporo tutków. Dobry jest też sroking.

Astra G 2.0 Turbo 247KM 351NM

Opublikowano

a czemu isro nie jest dla mnie?

o tak na początek : IsroBot jest płatny? jesli tak to ile sie placi itp --jesli nie to gdzie moge sciagnac itp.

Jakies boty darmowe i platne jakie polecacie. I odrazu link i opis ;p.Interesuje mnei bot z funkcjami : Sam chodzi i zabija moby//leczy się//wraca do miasta jesli ma xxx itemkow i potem sprzedaje i wraca na exp...(tego moze nie byc << ale zeby było ze sam chodzi ,leczy sie i zabija potworki) z gory dzieki

@edit

Aaa...a czym sie rozni normalny silkorad od silkroad legend??

Admin Cienia
Opublikowano

Isrobot płatny, z tego co wiem kiedyś był crack do niego, sbot oraz tbot jest również płatny ale również był crack do tbota. Jedyne darmowe to ISbot, AGbot, i SroKing.

Silkroad to gra, tak samo jak silkroad legend tylko że wprowadzili duży update i tak go nazwali poprostu.

Opublikowano

@up

Czy możesz podać link do downloadu najnowszej wersij i jakies instrukcij?chodzi o SroKing-a

@edit

Aaa..,Czy on przypadkiem nie ma wirusow , ? boo po skanie widac ze mam i sporo tylko nie wiem czy sa one zagrozeniem

Opublikowano