Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was jestem nowy w grze SilkRoad i niewiem kogo zrobić dla początkującego gracza jak możecie pomuc to prosze was:)

i mam jeszcze takie pytania

1.co to farma

2.co to sos.som,sun

z góry wam wszystkim dzienkuję za pomoc :)

Opublikowano

hmm jakby to wytłumaczyć

Farmienie to znaczy dostawanie większej ilości skill pointów potrzebnej do rozbudowywania i dodawania nowych umiejętności z tym,że dostajesz mniejszą liczbę % doświadczenia za potwora.Dajmy przykład- Masz np 50 lvl i za potwora party dostajesz 1sp z farmą -1.Masz 50 lvl i za potwora dostajesz 5 sp z farmą -9.Farma to jest gdy np masz 15lvl charakteru,i w drzewku skilli dodajesz level do np 7.Odejmujesz 15-7 i wychodzi ci 8-to jest twoja farma(-8) znaczy to że dostajesz więcej skill pointów za potwora i mniejszą ilość pukntów doświadczenia.Gdybyś miał np 15 lvl i level skilli dodasz do 15 to masz farme 0 to znaczy ze dostajesz duzo expa i mało sp.Maksymalna lfarming to - (-9).Znaczy to że jak masz np 20 lvl charakteru dodajesz skille od 0 lvla do 11 i masz farme -9.Trudne jest do zrozumienia na poczatku.Jak masz np 20 lvl i dodassz skille do 15 to masz farme -5.Inaczej i tak nie umiem wytłumaczyć,wątpie zebys cos zrozumiał ;D