Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Co I Jak Healer Paladyn

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć wszystkim

Piszę do was z prośba o wskazówki dotyczących "Paladyna Healera"

Pierwszy raz nim gram i moje pytanie polega na tym :

- Jakich używać aur

- Jakie Bufy

- Jakim czarem i kiedy

Myślę że każdy zrozumiał o co mi chodzi.

Nie chce zostać jakimś tam najlepszym helem ale zależy mi żeby nie było ze mnie pośmiewiska bo jestem zielony.

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

Siemka!!

No to tak :

zacznijmy od najważniejszej statystyki jaką powinieneś stackować - intelekt :) to podstawa ze względu na ilość many jaką potrzebna jest do leczenia :)

Jeśli chodzi o dodatkowe bonusy to intelekt poprawia wydajność ogólnie czarów leczących i z tego co pamiętam w talentach Holy jest taka pasywna umiejętność co dodaje spell power od intelektu.

Paladyni bazują głównie na Holy Light :] na spamie tego skila bądz na Flash Light spamie :] te dwa spele są najczęściej używanymi :)

jeśli chodzi o bufowanie to myślę że optymalne będzie trzymanie Blessing of Kings.

Aury to Concentration Aura bo daje mniejszy pushback od dmg.

to tyle chyba co wiem.

Pozdrawiam Prostacky!

PS: napisz na jakiej wersji wowa grasz ;] wotlk / cata/ tbc/ classic

ProstackyPL.png
Opublikowano
Paladyni bazują głównie na Holy Light [...]

No raczej nie od tego :>

Jak coś to Holy shock i Flash of light tzn jeśli ci wejdzie cirt z Holsy shocka to twój next flash będzie instantem i oczywistość nakłada sie na kogoś Beacon of Light.