Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomoc]Dziwny Problem Z Otrzymywaniem Expa Na Postaci Fa ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam jakiś dziwny problem na mojej postaci FA z otrzymywaniem expa jestem początkujący,więc proszę o wyrozumiałość.A mianowicie mam 53 lvl i gdy włącze Battle Mode (lvl 3) tu się zaczyna problem z otrzymywaniem expa,a mianowicie jak bije ze skilli ,expa dostaje go po 0,a jeśli na Battle Mode używam tylko i wyłacznie normal atak wtedy normalnie exp idzie.Drugi zaś problem jest mianowicie taki sam tyle,że jak są przywołane pistolety czyli Twin Gunner i jak z pistoletów użyje się skilla to leci exp,a jak są szybkie serie strzałów to otrzymuje po 0 expa o co tu chodzi ?? kiedyś oglądałem filmik to widziałem jak FA bije z pistoletow z seriami na Mapie port lux to było widoczne jak dostaje exp,czyżby teraz się zrobił jakiś bug ? czy tylko mi się ten bug zrobił ? czy coś jednak mam nie tak ?

Proszę bardzo o pomoc...

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Reinstalowałeś gre?

Gra była nie dawno sciągana z tego serwisu gamona.de tak samo jak i Patch,spróbuje w takim razie jeszcze raz sciągnąć klienta gry jak i patch. i ponownie zainstalować

Opublikowano

Robisz zbyt male dmg, aby otrzymywyac expa z "szybkich strzalow"

Mogłbyś doradzić co musze podrasować w takim razie,aby otrzymywać ten exp z szybkich strzałów.

Po za tym to nie tylko w tych szybkich strzałach exp nie idzie,lecz i przy właczonym battle mode.