Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Bronie !

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka jestem nowy w tej grze , czy jest moze jakis spis broni ?? i jakies opisy jakie sa najlepsze jakie dobre na poczatek itp ??

Jakim klawiszem sie podnosi kogos bron ?? dziekuje bardzo wszystkim za pomoc + polecialy

userbarwb.png

Zawsze promocje na sygnatury ^^

14iljqe.jpg

Opublikowano

dzieki + polecialy... ale jak chcem kupic za GP to wyswietla mi tabelke i tam sie wybiera na ile dnie ;/ a jak chcem miec na zawsze ?? ... a jeszcze male pytanie czy moge podniesc kogos bron ?? i ja uzywaz w meczu ??

mam 4K GP kupie za to cos dobrego ?? i nastepny posiom po R

mozecie dac jeszcze jakis dokladny opis rozgrywek ?? o co kaman w eliminacjach itp ... bede wdzieczny

userbarwb.png

Zawsze promocje na sygnatury ^^

14iljqe.jpg

Opublikowano

dzieki + polecialy... ale jak chcem kupic za GP to wyswietla mi tabelke i tam sie wybiera na ile dnie ;/ a jak chcem miec na zawsze ?? ... a jeszcze male pytanie czy moge podniesc kogos bron ?? i ja uzywaz w meczu ??

mam 4K GP kupie za to cos dobrego ?? i nastepny posiom po R

mozecie dac jeszcze jakis dokladny opis rozgrywek ?? o co kaman w eliminacjach itp ... bede wdzieczny

na zawsze jest są itemki za nx albo z eventu można kupic teraz jest akurat L96A1 od 28 od 5:00 do 31 5:00 stycznia tak mozesz podnies kogos bron wystarczy ze podejdzieszi nacelouejsz na nio i nacnisniejsz "E" wchodizsz w my character wybierasz bron i euqiu i wybierasz czy ma byc 1 czy 2 . tak kup sobie m4a1 cellownik i lec grac .