Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forumowicze ! Jestem nowa w dziale NosTale i chciałabym się zapytać czy są jakieś hacki typu dmg hack lub coś w tym stylu jak w metinie 2 :D

1201171861.png

Opublikowano

Dokładnie jak barycz, do NosTale głównie używa się botów jeśli chce się osiągnąć coś lepszego, nie ma cheatów takich jak w Metinie, w CheatEngine można zrobić Speed Hacka na którym wywala po 15 sekundach

:D

KONTO NIEUŻYWANE !!!

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

Lubie o ile mi dobrze wiadomo to ty zrobiłeś DMG hacka do Metina ; )

Moze dałbyś rade cos pokombinować z NosTale? ;>

1365339323-U58387.png

By Valky <3

Opublikowano

No ja popieram zdanie barycza jak zrobiles DMG do metka to pkombiowal bys z nostale ja cie nie namawiam tylko mowie:D

ale moze jakbys mial czas;)

przydalo by sie cos do nostale taka prawda

Opublikowano

W metku to z tego co mi się wydaję jestem najlepszy w robieniu DMG, jakiś 1 hit killerów etc. ale ta gra jest łatwiej zbudowana niż Mario... Wystarczy zmienić kilka linijek i mamy pro DMG, tutaj to inaczej działa, po za tym nie znam żadnego języka programowania żeby coś wymyślić... Już próbowałem, ale tam każdy plik to .NOS czyli coś co występuje tylko w NosTale... Może bym to jakoś zrobił, ale jak na razie to wątpię. Może ktoś z MPC jest w tym bardziej obcykany, chociaż gdyby tak było to dawno by powstawały DMG etc. Może ktoś mi pomoże w rozpakowaniu tych plików .NOS ?

KONTO NIEUŻYWANE !!!

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano