Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Widoki Lvl

InfoMode

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Ostatnio grałem tylko w grę War Rock .

Jednak postanowiłem sobie kupić Call of Duty -BlackOPS więc jestem trochę w tym zielony . Mam problem , który dotyczy poziomów/lvl . Otóż od lvl 1 do 22 to wszystko znajdujące się w lvl mam zielone

Gdy patrze na innych graczy w tabeli to widzę , że mają kolorowe lvl a ja mam tylko kolor zielony . Dlatego mam do was pytanie : Co mam zrobić by mieć też kolorowe lvl/poziomy ?

Kto odpowie to oczywiście będzie + sik

Chodzi mi oto : ---- > KLIK

Edytowane przez InfoMode
Opublikowano

Postaram się to prosto wytłumaczyć, ale pewnie wyjdzie jak wyjdzie :)

Załóżmy masz 50 lvl, gra się pyta czy chcesz przejść na prestiż. Zgadzasz się i klikasz "Tak".

Wtedy, gdy przechodzisz na prestiż, lvl musisz wbijać od nowa, od 1lvl. Każde wejście na kolejny (2,3,4 ... max 15 prestiż) resetuje Twój poziom.

Na 33 lvl kolorowy poziom/lvl? Widocznie jest na którymś prestiżu i po prostu wbił 33 lvl :)

Opublikowano

To jest tak że masz 50lvl wchodzisz w kartę cod bierzesz prestiż prawie wszystko się resetuje ale są tego + np masz ten " kolorowy lvl " przez cały czas masz co któryś prestiż więcej miejsca na klasy np na 14prestizu możesz kupić złoty kamuflaż do broni za 50tyś itd

PS: jak nie rozumiesz napisz mogę bardziej wytłumaczyć

@Up: Byłeś szybszy ale nic :P

//nie umieszczamy gifow w sygnach

Opublikowano

Dobra zrozumiałem już . Thx za wasze odpowiedzi i tak jak obiecałem macie po + .