Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam 16 lat, 3 klasa gimnazjum.

Moim marzeniem jest postawienie prywatnego servera w przyszłości i grzebanie w nim tak aby server nie był oklepany.

Jestem zielony. Prawie nic nie potrafie.

No i teraz co ja mam zrobić, żeby np. za 5 lat już coś umieć?

Wybór szkoly? Pozniejszej szkoly? Jakies kursy czegoś.

Co powinienem zrobić?

Opublikowano

Hmmm...

Idz do jakiegoś technikum informatycznego ale nie wiem czy ci cos da... Napewno powinieneś pogrzebac na róznych forach dotyczących tworzenia server. Do postawienie servera takiego standardowego to chyba duzo nie trzeba umieć, oczywiscie czytać bo na forum jest wszystko opisane. Jeśli chcesz żeby server był dobry i duzo osob grało to musisz więcej umieć. Potrzebny tobie też root. Dzieki rootowi wiecej ludzi będzie mogło grąc na twoim serverze.

Tyle co wiem to ci napisalem. :)

Opublikowano

Według mnie jesteś już w wystarczającym wieku. Ale pamiętaj, łatwiej by Ci było gdybyś współpracował z osobami starszymi - bardziej doświadczonymi :rolleyes:

MOŻNA PLUSIKA?:)

Opublikowano

Wybór szkoły?