Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, powiem szczerze: Jestem zupełnie zielony w C++ i mam pytanie. Czy w c++ można napisać grę OnLine? Jeśli tak, to od czego powinienem zacząć? Proszę o mądre wypowiedzi osób mających duże doświadczenie w programowaniu.

Opublikowano

w C++ możesz napisać wszystko :)

...Jestem zupełnie zielony w C++...

najpierw skończ kurs/tutorial/książke z której się uczysz.Potem OpenGL/DirectX lub jakiś silnik już napisany (np.Irrlicht).Pominąłem tu bardzo ważną rzecz:musisz znać Angielski w stopniu takim że umiałbyś wytłumaczyć komuś jak działa twój program ;P a to dlatego że większość tutoriali jest pisana po angielsku.

Cytat

Orientacja seksualna polega na tym, że jeden mężczyzna lubi blondynki, drugi szatynki, że jedna pani woli umięśnionych mężczyzn a inna chudych intelektualistów. Homoseksualizm nie jest orientacją jest chorobą za którą homoseksualiści nie ponoszą odpowiedzialności. Pewna grupa ludzi rodzi się upośledzona fizycznie, na przykład bez ręki ale czy to znaczy, że wszystkim zdrowym powinniśmy też obcinać ręce? Nie, powinniśmy zapewnić im protezy. Obowiązkiem państwa jest zapewnienie homoseksualistom, jak wszystkim upośledzonym fizycznie czy psychicznie profesjonalnej opieki medycznej.

Opublikowano