baroth Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Mam nadzieję, że opisałem to w przejrzysty sposób http://www.youtube.com/watch?v=y3rEX1YbPdc Pozdrawiam, Baroth Odnośnik do komentarza
Tombstone! Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ja miałem lepszy sposób ^ ^ W autoit napisałem program który w 5 sek kupuje całe eq ryb (50 szt) , otwiera i sprzedaje resztki (małże miałem po 2 stronie po 1 sztuce więc do nich doliczał) W 10 min było całe eq małży po 200. Jeszcze nowicjuszem byłem więc nie umiałem zrobić żeby lagi omijał i musiałem ciągle pilnować :F Ale jak skonczylem grać na CL to go usunąłem. ŻYCIE NA KRAWĘDZI X D Odnośnik do komentarza
baroth Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Nie jestem programistą raczej lubię pokombinować ;D Mówisz, że w 10 min dwie strony plecaka w małżach? NICE!! Ile z tego pereł Dziś weszłem na server żeby sprawdzić jakie ceny.Biała perła nadal 50kk, więc pewnie zarabiałeś 20kkk w 10 min Odnośnik do komentarza
paciek1222 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Gdzie dokladnie jest ta rybaczka ? Bo jak wejde do Nian'a to tam jest ale jest po jednej rybce ... Powiedzcie jak dojsc Odnośnik do komentarza
Medrodester Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 No właśnie u niej i musisz mieć chyba 95lvl i jak klikasz na nią to wyskakuje okienko z miejscem do wpisania i tam wpisujesz board.candylognju.com <-- nie jestem pewny jeśli źle mówię proszę mnie poprawić, dawno nie grałem na cl Załamka totalna. Sygna by Tamis Tu był reklama Odnośnik do komentarza
KUrCZ4K Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 JA tez mam problem mam na candy 100lv i nie moge otworzyc tego sklepu tz otwiera sie te rybki po 1 szt HELP ! Odnośnik do komentarza