mientowy Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam, Chciałem dodać itemy i inne na start. Więc tak dodałem all wszystko ok, ale jak się zaloguje do gry nic nie ma na start nawet miecza +0 ani potek. moje give_weapon_item.start wygląda tak: if pc . getqf ( "basic_weapon" ) == 0 then pc . setqf ( "basic_weapon" , 1 ) local item = 19 if pc . job == 1 then pc . give_item2 ("12389") pc . give_item2 ("13069") elseif pc . job == 0 then pc . give_item2 ("12249") pc . give_item2 ("13069") elseif pc . job == 2 then pc . give_item2 ("13109") pc . give_item2 ("12529") elseif pc . job == 3 then pc . give_item2 ("13129") pc . give_item2 ("12669") end if pc . countitem ( item ) == 0 and pc . weapon ~= item then pc . give_item2 ("50052") horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) horse . advance ( 21 ) pc . set_skill_level ( 131 , 10 ) pc . give_exp2 (632523600) pc . give_item2( "14209" ) pc . give_item2( "16209" ) pc . give_item2( "15209" ) pc . give_item2( "17209" ) say ("Witaj na serverze MT24ever") say ("Milej gry") say ("Koniecznie zajrzyj do sklepow") end end a give_weapon_item.quest tak: quest give_basic_weapon begin state start begin when login begin if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then pc.setqf("basic_weapon", 1) local item = 10 if pc.job == 0 then pc . give_item2( "12249 ) pc . give_item2( "13069 ) horse . set_level ( 21 ) pc . give_item2( "50053" ) if pc.job == 1 then pc . give_item2( "12389) pc . give_item2( "13089) horse . set_level ( 21 ) pc . give_item2( "50053" ) if pc.job == 2 then pc . give_item2( "13109) pc . give_item2( "12529 ) horse . set_level ( 21 ) pc . give_item2( "50053" ) if pc.job == 3 then pc . give_item2( "13129) pc . give_item2( "12669" ) horse . set_level ( 21 ) pc . give_item2( "50053" ) end if pc.countitem(item) == 0 and pc.weapon != item then pc . give_exp2 (632523600) pc . give_item2( "14209" ) pc . give_item2( "16209" ) pc . give_item2( "15209" ) pc . give_item2( "17209" ) end end end end end Czy coś jest źle zrobione? Jeżeli tak proszę o skorygowanie i dodanie, z góry dziękuję i obiecuję nagrodę 5* i "+" Odnośnik do komentarza
QBA_96 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Widzę, że dawałeś sh make jeżeli wygenerowało Ci plik *.start. Na pierwszy rzut oka wszystko jest dobrze. Wg. mnie powinno działać. Odnośnik do komentarza
NoFace Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ej, a przypadkiem nie pomyliłeś się gdzieś z ilością endów lub co takiego ? Odnośnik do komentarza
LubianyIKochany Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Lol ludu, ludu... Alez dowalil^^ . Usun Give(...).start i tylko niech .quest zostanie . Potem w konsoli wpisz cd /home/game/channel/share_data/locale/hongkong/quest(sciezka na dedykach) ./qc give_basic_weapon.quest ( chyba tak ten quest sie nazywal ) Potem w grze wpisz /reload q I powinno all ladnie dzialac. mientowy 1 Odnośnik do komentarza
mientowy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ok dzięki ;] @edit Dalej nic nie daje na start! ;/ Odnośnik do komentarza
LubianyIKochany Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Hmm... Dam ci moje give_basic_weapon . . . quest give_basic_weapon begin state start begin when login begin if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then pc.setqf("basic_weapon", 1) local item = 10 local zbroja = 11200 local tarcza = 13000 local helm = 12200 local bransoleta = 14000 local buty = 15000 local naszyjnik = 16000 local kolczyki = 17000 if pc.job == 1 then item = 1000 zbroja = 11400 tarcza = 13000 helm = 12200 bransoleta = 14000 buty = 15000 naszyjnik = 16000 elseif pc.job == 2 then item = 10 zbroja = 11600 tarcza = 13000 helm = 12480 bransoleta = 14000 buty = 15000 naszyjnik = 16000 elseif pc.job == 3 then item = 7000 zbroja = 11800 tarcza = 13000 helm = 12620 bransoleta = 14000 buty = 15000 naszyjnik = 16000 end if pc.countitem(item) == 0 and pc.weapon != item then pc.give_item2(item) pc.give_item2(zbroja) pc.give_item2(tarcza) pc.give_item2(bransoleta) pc.give_item2(helm) pc.give_item2(buty) pc.give_item2(naszyjnik) pc.give_item2(kolczyki) pc.give_item2(27002, 50) pc.give_item2(27005, 50) end end end end end To musi napewno dzialac. Tylko sobie ID zmien. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się