Hmm Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Jak zrobic , zeby atlantyda v2 byla od 93lvl'a v1 atlantyda od 75 Mapa zombie 110lvl'a? Odnośnik do komentarza
XaviPrawdziwy Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Teleporty zastąp npc'kami(sprawdź ich kordy i w plikach regen mapy zamień); zrób questy u tych npc'ków na zasadzie sprawdzenia lvla; jak będzie odpowiedni to warp na wybrane kordy(globalne; /state możesz sprawdzić) i tyle. Odnośnik do komentarza
Endymion Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 quest grota_enter begin state start begin when 20093.click with pc.get_map_index()==XX begin ---Zamienic z map index'em groty v1 say_title("Koe-Pung") if pc.get_level()>=75 and pc.countitem(ID0)>0 then say("Witaj wojowniku i inne bajki") say("masz to i tamto") say_reward("Chcesz wejsc?") local s=select("Tak", "Nie") if s==1 then pc.remove_item(ID0, 1) pc.warp(XXX, YYY) elseif s==2 then say("Moze innym razem...") end elseif pc.get_level()<75 then say("Hola, gdzie sie pchasz?") say("Po pierwsze zwieksz mase potem do mnie wróc") elseif pc.countitem(ID0)<1 then say("Nie masz przepustki czy czegos tam.") end end when 20093.click with pc.get_map_index()==XY begin ---Zamienic z map index'em groty v2 say_title("Koe-Pung") say("Ohh zmeczyles sie (rly?)") say_reward("Chcesz wrocic?") local s=select("Tak, wroce", "Nie, daj mi jeszcze chwile") if s==1 then pc.warp(XX1, YY1) end end end end Masz tu przykladowy quest z wejsciem do groty oczywiscie id i kordy sam sobie uzupełnij Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się