Skocz do zawartości

[Tut]Itemy Po Spaleniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Zaloże się że wiele z was pamięta jak na serwerach po spaleniu mnisiej bodziem na +3 powstawał wachlarz leżącego smoka. Mnie tak że zastanawiało jakim cudem się tak dzieje. Myślałem długo, ale rozszyfrowałem.

Jak to zrobić? Proste

 

No niestety jest pare warunków które musi spełniać broń aby się tak działo

ok, przejdźmy do najważniejszej części

 

1.Wchodzimy do Navicata > Player >> Item_proto

2. Wyszukujemy broń, która po spaleniu będzie się tworzyła

3. Przechodzimy do tabeli refined_vnum w broni, która będzie się tworzyła po niepomyślnym ulepszeniu

WAŻNE: MUSI TO BYĆ BROŃ +9

4. Pewnie zauważyliście, że jest tam 0, a jak nie ma no to mamy problem, bo pewnie tworzy się coś z tej broni

5. Jak mamy jednak 0 zamieniamy je na ID podstawowego materiału, który będziemy palić czyli np jak zamierzamy tworzyć przedmiot z stali dla ninji +8 to wpisujemy 11498

WAŻNE: ID NASZEGO ULEPSZACZA NIE MOŻE BYĆ W REFINE_PROTO. JEŻELI W REFINE_PROTO MAMY JUŻ TAKI PRZYPIS MUSIMY GO ALBO USUNĄĆ ALBO ZNALEŹĆ INNĄ BROŃ

 

Jak ustawić ilość szans na spalenie/zrobienie?

 

Zależy ona od szans na pomyślne zrobienie np z +8 na +9

 

Co zrobić jak w refine_proto jest ID naszego ulepszacza?

 

Musimy usunąć ALBO zamienić na inne ID w refine_proto a następnie w wszystkich broniach w item_proto co go używają

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający forum [Tut]Itemy Po Spaleniu.   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...