Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Xbox 360 I Jaki Vs Ps3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli zły temat (tak myślę) to proszę o nie usuwanie tylko przeniesienie. Bardzo się śpieszę, więc nie zwracałem dużej uwagi na dział. Od dawna zbieram się do kupna konsoli i może ten dzień będzie tym dniem, w którym kupię. Otóż mam problem. Jestem zielony w tych sprawach, proszę o pomoc ludzi którzy się na tym znają, błagam o szybką odpowiedź!!Jaką wersję najlepiej wziaść z konsoli Xbox 360 lub może PS3 lepsze?? Proszę o wasze opinie i o link z produktem (lokalizacja musi być Szczecin). Widziałem Xbox 360 Slim 4gb ale nie wiem dokładnie o co chodzi z tymi gb. Prosze o szybką odpowiedź.!!!!

Opublikowano

Jeśli chodzi o wersję xbox'a to na razie najlepiej Slim 250GB, bo jest cichsze od poprzednich wersji xbox'a i podobno ma zmniejszone ryzyko RROD (Red Ring Of Death - Czerwony Krąg smierci), który oznacza, że konsolka się przegrzała i jest do naprawy. Na PS3 się zbytnio nie znam, ale podobno to jest konsola przyszłościowa B) . Konsole są dość podobne tylko różni je parę rzeczy:

W xbox'ie musisz płacić za internet - czyli musisz posiadać swój internet ,np. neostradę i wykupić na xboxie pakiet Gold żeby grać przez neta (150 - 200zł rocznie), lecz na początku użytkowania dostajesz darmowy pakiet Gold na 1 czy tam 3 miesiące.

W PS3 jest tak, że wystarczy podpiąć kabel od neta i możesz sobie grać. PS3 Jest również bardziej zrobione pod muzykę i filmy.