Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż chciałbym złożyć 3 różne programy do jednej gry w 1 plik. Próbowałem, ale nadaremnie nie wiem czym jest przyczyna, dlatego pisze do was MPC Kodersi :D (ps. jestem początkujący i się uczę w AutoIT :P)

A więc tak wygląda GUI :

To jest ukryta treść, proszę

I oto te 3 pliki które chce zestawić w jeden plik:

Kody są długie więc daje w spoilerach

Loader :

Bot:

i AutoPot :

Ja podejżewam że mi nie działa ponieważ niektóre funkcje nazywają się tak samo tylko ja nie pisałem tych kodów więc mnie trochę to przerasta ale się staram jakoś to zrobić :P

Opublikowano

Trzeba dodać include lub zapisać to w 1 pliku (te 3 dodać jako funkcje).

I może Ci nie kompilować tego programu, ponieważ nie masz DLLek.

Mogę się mylić - też jestem początkujący :)

roomy.png

Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.

Opublikowano

jak masz problemy z pisaniem własnych include wstaw te funkcje normalnie do kodu na końcu do skryptu i przypisz każdemu funkcje o takiej nazwie jak klawisz , będzie jeden duży skrypt

nie wpłynie to i tak na wielkość pliku końcowego

jesli programy mają byc uruchamiane wszystkie na raz trzeba przebudować sposób uruchamiania , przy tej budowie skryptu w danym momencie będzie mogła działać tylko jedna funkcja

najprościej skompiluj każdy osobno w exeka i uruchamiaj poleceniem Run klawiszami , dodaj przy okazji sprawdzanie obceności procesu by ci nie dublowało uruchomień programów

If you = stupid then