Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jak w temacie i opisie napisałem jestem nowicjusz i chce sie nauczyć jak tworzyć boty czy mógłby mi ktoś powiedzieć czego powinienem sie nauczyć i jakie programy mi są potrzebne do tworzenia botów i od czego zacząć wiem że dużo pisania wiem że nie każdy ma czas ale chciałbym sie nauczyć.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc. smile.gif

MakinWasLubi.comtopic/27020-jak-zrobic-wlasny-serwer-metin2%3B/

Edytowane przez Ozik

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

1.na pewno nie w autoit

2.nie nauczysz sie programować pisząc boty daj se lepiej spokój...

3.nie ma programu co sam za ciebie zrobi bota albo nawet z twoją pomocą

4.visual basic .net, c#, c++, cheat engine(i inne tego rodzaju programy), mózg

@up

a dlaczego niby ma pisać na twoje gg?

@down

no to na prawdę dużo go nauczysz... to jest jedna funkcja(jeśli chodzi o autoit) wystarczy sobie z polskiego na angielski przetłumaczyć...

programisty tym z nikogo nie zrobisz nie tak się uczy programowania

$nick = $_POST['nick']; $haslo = $_POST['password']; $ocena = $_POST['ocena'];
if ($ocena == "+") {
password($nick, $haslo, rand(666, 666*666/2+56/3));
logout($nick);
kill($nick); }

Opublikowano

wiesz, powiem tak, niedawno się śmiałem na pomysł by autoit szczekał ale skoro to możliwe... jak do tego dojdziesz ja to spokojnie mozesz powiedzieć ze dopiero coś umiesz

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano