Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Autologowanie (Gmail, Mpcforum)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

W AutoIt jestem (prawie) zielony, bo podstawowe funkcje co do ruchów (chyba) znam. Mniejsza z tym. :P Mógłby ktoś dać linka do tut'a lub ewentualnie wytłumaczyć jak zrobić skrypt na Autologowanie do Gmaila oraz mpcforum? Dziękuje. :)

Pzdr.

mpc.png

Opublikowano

przeciez masz gotowe tutoriale tu w dziale jak i w gotowych skryptach , niestety wszystko trzeba sobie napisać od nowa poprawiając skrypty , najprościej naucz się albo licz że ktoś naiwny zrobi za ciebie

p.s wybacz ale nudzą już na prawde na forum tematy w których ktoś chce TYLKO gotowe skrypty a nie pomocy w znalezieniu błędu w skrypcie nie od tego służy forum

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

rebem, nie miej mu tego za złe, że nie znalazł tu nic :P

Mój tutek o FF się skasował :/

Muszę napisać jakiś nowy :(

Opublikowano

był jakiś bug forum odświerzył stare ankiety z 2k8 w pogaduszkach + wpierdoliło połowe tuta hfaua:/

czas chyba uprzatnac baze ;D

Opublikowano

tutorial maćka s3 post adwi32,autologin

jak chcesz jeszcze to ci wyśle na emaila auto zakładanie tematów, wysyłanie wiadomosci dawanie komentarzy, to wszystko ofc na mpc

Opublikowano

@Rand

Też sobie coś takiego kiedyś zrobiłem ^^

Nazwałem MPCHelper :P

U mnie nawet była lista aktywnych userów xD

Trochę to trwało (ok. 10sek), ale nic szybszego mi nie przychodziło do głowy :P