Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Prezent

TrejCero

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

12 lat Chlopak,lubi grac w pokera,kompy i takie tam

@up

a jakie talie bo ja sie na tym nie z nam:?

jakąś z kaczora donalda czy innej gazetki

Powoli, od początku - boga nie ma,

nikt go nigdy nie widział co, masowa schizofrenia?

Opublikowano

Nie znam się na kartach, ale brał bym któreś z tych:

http://allegro.pl/listing.php/search?category=19531&order=pd&string=plastik

Obowiązkowo plastikowe :)

//Zakaz gifów-Dektored

Opublikowano

Hmm wiesz moze cos z tego

Xbox 360

iPhone

Komórka z smarthphonem

PSP

Wydaje mi sie ze PSP był by dobrym prezentem cos 500 zl kosztuje chyba ;p Twoja wola czy przerobic ;) bo on pewnie nie bedzie wiedzal/umial

30364378.png

Admin Cienia
Opublikowano

Za 600zł można kupić z 300 par fajnych, kolorowych skarpetek, jeśli starczy to dorzucic majty :)

Astra G 2.0 Turbo 247KM 351NM

Opublikowano

Xboxa niech się chłopak cieszy :P

ExGlobal Moderator | exModerator  | ExMentor | Goldmember

Powoli wracam do życia.

Student prawa  ^^

Opublikowano

6 stow na mikołajki! posralo cie! ja dla dziewczyny 8 dyszek wydalem . chyba ze to twoj syn to i tak 600 zl to stanowczo za duzo, kup mu mp3 za 100 zl i bedzie git

Opublikowano

No to jak tak to proponuje iPoda touch, na którym będzie mógł sobie grać np. w tego pokera , słuchać muzy , oglądać filmy itp. bardzo fajna zabawka

cena około 500 zł za 8gb

Opublikowano