Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gitara Dla Początkującego

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka!

Zacząłem grać na gitarze. Gram aktualnie na gitarze kupionej od kumpla. Jest to gitara 3/4 (za mała dla mnie, potrzebuję 4/4) z nylonowymi strunami. Spodobała mi się gra i myślę o zakupie innej gitary. Jednak nie znam się na tym i nie wiem czy bardziej opłaca się kupić przez allegro czy w sklepie muzycznym. Proszę o pomoc i informację co do gitar np. link do aukcji. Chodzi mi o zwykłą gitarę (nie wiem czym się różni akustyczna od klasycznej). Mam zamiar przeznaczyć ok. 200zł. Za pomoc polecą 5 i +/- (w zależności co kto woli :P)

Z góry dzięki za pomoc

PS. Dajcie - ;]

Iron Maiden forever

Zbieram -

Specjalista
Opublikowano

No to ładnie ,że zaczynasz . Sam tego chcesz i wogóle.

Ja na początku też chciałem,ale chodziłem do szkoły muzycznej. Po 6 latach nie zdałem haha

Dobra a co do gitary hmmm 200 zł nie wiem czy to nie zamało ;)

qes.png
Opublikowano

to zależy jaką jeżeli elektyczną to mój kolega dał 370zł i potem żałował potem kupił za tysiaka i jes zadowolony ^^

1287838054-U230664.jpg

Sygna by me

Opublikowano

Mówię o zwykłej gitarze. Ja się dopiero uczę ;p

Iron Maiden forever

Zbieram -

Opublikowano

Czy ktoś mógłby mi doradzić? Kolega mówi, żebym o akustyku pomyślał. Fajnie się na nim gra bo miałem okazję grać na gitarze kumpla ;p

Iron Maiden forever

Zbieram -

Opublikowano