Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Paczka HackÓw Do Cod2v1.0

lovato22

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim 1 poście chciałbym powitac wszystkich z dzialu CoD2! Zajmuję się czitami od 3 lat i mam duże doświadczenie szczególnie w skryptach i hackach do Call of Duty2 i 1 ! Mysle ze bedzie nam sie milo pracowalo. No a teraz do rzeczy xD

Zawsze sa pytania czemu mnie wywala z gry itp. a tu pieknie postralem opisac hacki i zalaczyc dodatek dzieki ktoremu nie bedzie nas wywalalo z gry! Pamietaj aby zawsze czytac "README!!.txt". Dobra mam tu 3 hacki i wylaczenie polskich znakow dzieki ktorym nie bedzie wywalalo nas z gry. Warto pobrac hacki poniewaz niektore nam sie przydadza a jak nie to wylaczenie poslkich znakow napewno bo 60% hackow nie odpali nam sie z polskimi znakami! Zobaczcie sami. W tej paczce znajduja sie HACKI:

[PH]Bot (MultiHack)

WallHack(Prostszego nie ma)

CoD2bot (Aimbot i WH)

Pozdro LOVATO !

DOWNLOAD - RapidShare

jesli link nie bedzie dzialal piszcie tu a dodam znowu

Opublikowano

Te hacki to mam juz od dawna loho stare ale najlepsze jakie sa za free. czasem ich uzywam nawet bo nie gram na hackach tylko na skryptach

• 1 rok później...
Opublikowano

siemasz

przydalo by sie cos innego niz rapid <brrr> :D a tak pozatym mi jedynie sie przyda wylaczenie polskich znakow xD

z gory thx

PS czemu n7 w aimie celuje nawet do trupow ? kurde jak to poprawic ? xD czesto wnerwia

31381.png

31660.jpg

A na początku bylo 31818.png

Czy sie stoi, czy sie lezy piec piateczek sie nalezy :D
Opublikowano