Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dmg Hack

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie ponieważ szukałem szukałem szukałem i jeszcze raz szukałem ale coś marnie mi to wychodzi.

Chciałbym mieć DMG Hacka na PL'u (Metin 2010 świeżo pobrany) ale jestem w tym zielony .

Mógłby mi ktoś krok po kroku opisać co i jak mam robić żeby działało ?

Mam pliki pc2 (gram wojką) i próbowałem podmienić same pliki ale lipa, próbowałem sposobem z tego TuT'a

http://www.mpcforum.pl/topic/208970-tutdmg-na-hs3-widocznosc-eq/ ale też coś nie pyka , robiłem jeszcze ręcznie jakieś "obejście" z jakiegoś poradnika ale kompletnie nic nie wychodzi.

Mógłby mi ktoś krok po kroku napisać co trzeba zrobić posiadając instalke Metin 2 2010 i pliki pc2 żeby DMG Hack normalnie funkcjonował ?

Pozdrawiam

Pomogłem ? To wiesz co zrobić ; > hehe

Opublikowano

Mam głupie pytanie ale może ktoś wrzucić Moda kamera najnowszego na hosting mega uploadu ? bo mam jakieś limity na hotfile i nie mogę pobierać

( wrzucenie metin2mod_pl_27102010 z hotfile na MegaUpload)

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Powie mi ktoś dlaczego po zainstalowaniu metka, wrzuceniu DMG , zainstalowaniu kamera , odpalam go i mam na kamer modzie tylko 23 światy ? w dodatku moge logowac się chyba tylko na 19...

UP teraz mam 25 światów ale znowu na zadnym sie zalogowac nie da

Opublikowano