Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Mam Pytanie Co Do HackóW

Daniuuuu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem nowy w temacie hacków.. Chciałbym się o coś zapytać: Dlaczego zawsze gdy pogram chwilkę na serwerze dostaje kicka od Punk Bustera? Czy to wina hacka czy może mojego komputera? Kolega na tym samym hacku gra cały czas i go w ogóle nie kicka. Chodzi mi o tego hallowen bfh. Pomożecie? Co zrobić, żeby nie kickało? Czy cheat musi być "nowy" żeby tego nei było? Prosze o pomoc. Jeżeli ktoś pomoże dam 5 i +.

21278_23_12_11_6_30_19.png

Opublikowano

Wiesz co, musisz wejść na serwer gdzie nie ma PB tzn. EliotNess server lub 4net players, jak masz je w bookmarks to do nich wchodź - jak nie to klikaj Play Now aż znajdziesz.

JEŚLI POMOGŁEM - DAJ MINUSA!

Opublikowano

aha.. Cos mi sie wydaje ze juz keidys bylem na 4netplayers.. i kickalo, ale nie jestem pewny.. Jak bedzie ok masz 5 i +. Ale jeszcze jeddno jest dziwne.. Moj kolega przy mnie jeszcze mu tlumaczylem jak sciagac cheaty i injectowac sciagnal se nie uzywal zadnych programoww itp. A go nei kicka

Opublikowano

Daniuuu, po prostu nie cheatuj, usuną Ci konto, ja już popełniłem ten błąd i stało się, straciłem 26 lvl.

JEŚLI POMOGŁEM - DAJ MINUSA!

Opublikowano