Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Jeżeli ktoś jest tak uprzejmy i mógłby mi pomóc z grą.

Jestem nowicjuszem. Kiedyś widziałem jak brat z kumplem graja w tą gierke.

Dzis pobrałem ja z strony :

To jest ukryta treść, proszę

nie wiem jaka to wersja jeżeli to wogole potrzebne jest, bo na niektorych tematach widzialem jakies wersje.

Więc tak chodzi mi jak zagrać na priv serwerze, (bo ponoć za globala się płaci).

Na jakim privku zagrać? Chodzi mi o to żeby grali na nim polacy.

Klasy postaci to sobie poradze sam.

Moje pytania:

1.Jak zagrać na prywatnym serverze?

2.Na jakim prywatnym serverze pograć?

Edit

Znalazłem to

Tylko czy będe mógł zagrac na tamtym cliencie?

Edytowane przez MetinMT2

GB Street i jedziesz dalej!

Moja ulubiona pozycja?

To pozycja za kierownicą mojego motoru :D

Necik :

internetz.png

Opublikowano

Po pierwsze musisz wiedzieć jaki jest to klient bo bez tego ani rusz,jak nie będziesz wiedzieć jaki to klient nie będziesz widzieć na jakim serwie możesz zagrać.A żeby zagrać na prywatnym serwerze wystarczy ściągnąć patcha ze strony jakiegoś serwa rozpakować go i skopiować pliki do katalogu z grą podmieniając je.I rzec jasna należy się zarejstrować na stronie chyba że jest auto rejstrowanie.A na jakim serwie zagrać wpisz w google prywatne serwer lineage 2 i szukaj :P

Opublikowano

Na Bugolandzie lepiej nie graj, te serwery cierpią na brak graczy ostatnio. Lepiej zagraj na L2extreme