Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem Z Modami

Senbo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z pewnym modem. Otóż grałem kiedyś na serwerze z kilkoma osobami i przypadkowo natknęliśmy się na hosta który miał moda, pokazał nam fajne możliwości, różne bajery i takie tam i dał nam link do tego moda ( oto on: x ) bo bardzo nam się on spodobał. Na tej stronie jest opis tego moda, instrukcja jak odpalić itd. niestety po Niemiecku <_< . Tak więc mam prośbę, bo jako że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o mody i nie mam pojęcia jak go odpalić, czytałem instrukcję przetłumaczyłem ją w google translate i zrobiłem dokładnie tak jak było wszystko napisane i coś nie działa. Potrzebuję pomocy z tym wszystkim, jeśli ktoś potrafi to niech mi wytłumaczy jak odpalać mody (przyda się do innych jak kiedyś będę chciał korzystać) i co dokładnie robić krok po korku. Z góry wielkie dzięki ;)

Tu jest link na rapida do tego moda bez potrzeby rejestracji na tamtej stronie: x

Opublikowano

Instrukcja obsługi zależy w głównej mierze od tego, czy chcesz grać na Alterze, czy na Steamie.

Jak zagrać na tym modzie na aIW?

1. Utwórz w folderze z Alterem folder mods, wejdź do tego folderu i stwórz folder menumod (albo jak tam chcesz). Czyli w sumie stwórz takie drzewko katalogów: folder_z_alteriwnet/mods/nomod. Do folderu nomod wrzuć teraz plik nomod.iwd.

2. Odpal Altera i w konsoli wpisz fs_game mods/nomod; vid_restart

3. Utwórz grę itp i graj :)

Jak zagrać na tym modzie na Steamie (MW2 Liberation)?