Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Download] Patch Na Działanie Dmg I Moda Nie Kicka!

jambosss

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale jesteś kozak!! Podałes upload ze strony metin2mod.tk czyli ze strony kamera :P

userbarwb.png

Zawsze promocje na sygnatury ^^

Opublikowano

Myślisz ze błyszczysz a nawet nie lśnisz.

Człowieku nie wstawiaj takiej chały, sam wiesz ze to nie działa...

Jak widzisz stosunek moich postów do czasu on-line może świadczyć jedynie o tym że studiuję tylko wypowiedzi dzieci neo (bez obrazy) i innych userów tego forum.

32024366.png

Opublikowano

Może i racja aktualnie nie posiadam win xp 32 bit

Testowałem na Vista 32bit i 64bit

Oraz na 7 32bit i 64bit

Kolego , powiedz co dokładnie zrobiłeś jak z aktualizacjami metin, czy uruchamiasz przez obejście czy moda?

Jak widzisz stosunek moich postów do czasu on-line może świadczyć jedynie o tym że studiuję tylko wypowiedzi dzieci neo (bez obrazy) i innych userów tego forum.

32024366.png

Opublikowano

Instaluje metina

Patchuje i torrentuje

usuwam hackshielda i wklejam tego co pobralem(link u góry xD)

No i wbijam na metka i mam dmg hacka z boja i zwyklego ataku lepszego niz ze skilli wedlug mnie

PS:DMG musi byc ten od lubie mozna uzywac buffow ale jak uzyjesz skilla atakujacego to cie loga (jak niezrozumiales dokonca i po przetestowaniu ci nieidzie to napisz kolejny post tutaj)