Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] Dziwny System 4Story

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyliście może że 4story ma jakiś dziwny system różniący się np od metina. Nie chodzi mi tu o grę tylko o ogół czyli stronę system banów itp. W metinie zawsze dostawałem powiadomienie o banie, za co, na ile. Tu juz 4 konto blokli i nie dostałem nic!

Po 2.... OMG!.. na zablokowane konto można się lajtem zalogować na stronie?... Albo ja czegoś nie kumam albo coś mają nie tak. Podobnie z Rakingiem... nigdy, a gram od ponad 1,5 roku w 4story nie udało mi się rankingu zobaczyć?... Proszę o wypowiedź.. :rolleyes:

DAWAC MINUSY ------------------

Opublikowano

Co do banów to mi wysłali raz wiadomośc jak bana dostałem druga sprawa to ranking a za niego odpowiada Leksykon, który jest zepusty a to,że można sie zalogować na strone to tylko lenistwo ze strony gf jak by nie mogli zrobić tak, że jest wiadomość o naszym banie natomiast jak jest ban nie idzie kupić KK (Kamienie Ksieżycowych)

Opublikowano

No cóż ranking to faktycznie porażka, z każdym kolejnym patchem mówią że naprawią i narazie nic nie zrobili. Ale co do bugów to 4story jest młodą grą (w polsce chyba zaledwie 2 lata) i ma jeszcze prawo na niedociągnięcia ;)

Chcesz zarobić na własnym cheacie/bocie? Pisz na PM

Cracking, analiza programu/strony, boty (także web), cheaty

kwoh2cmd.png

Opublikowano

Moim zdaniem ranking poprawią jak gra bdzie bardziej sławna. Tak samo Metin, mało sławny duzo niedopracowań, a teraz jest juz lepiej^^

Problem z C++? Napisz!