Skocz do zawartości

Quest Co Jest Nie Tak

Polecane posty

Napisałem questa i nie działa jak by ktoś mógł niech pomoże

Co tu jest nie tak:

quest lvl1 begin

state start begin

when login or levelup with pc . get_level = > 1

set_state(info)

end

end

 

state info begin

when letter begin

local v = find_npc_by_vnum(11002)

if v != 0 then

target.vid("__TARGET__", v, "Strażnik Wsi")

end

send_letter("Rozpoczynasz Przygodę")

end

end

end

when button or info begin

sey_title("Udaj się szybko do")

sey_reward("Strażnika wsi")

end

 

when __TARGET__.target.click or

11002.chat."Miałem do ciebie przyjść"

target.delete("__TARGET__")

sey_title("Strażnik Wsi mówi")

sey("Mamy problem z tymi głupimi psami")

sey("Mógłbyś je przępędzić?")

sey_reward("Zabij 10 Dzikich Psów")

set_state(wykonanie)

end

end

 

state wykonanie begin

when letter begin

send_letter("Wypędz Psy")

end

when button or info begin

sey("Zabij 10 psów")

end

end

when 101.kill begin

local count = pc.getqf("ilosc") + 1

if count <= 10 then

pc.setqf("ilosc", count)

if count == 10 then

say_title("Zabiłeś 10 Dzikich Psów.")

sey("Wróć do Strażnika Wsi")

local v = find_npc_by_vnum(11002)

if v != 0 then

target.vid("__TARGET__", v, "Kowal")

end

end

end

end

when 11002.chat."Zabiłem Psy"

target.delete("__TARGET__")

say_title("Strażnik Wsi mówi")

sey("Dzięki ci za przepędzenie tych psów")

sey(" i tak zara tu się zlecą")

sey("Tak czy inaczej wypełniłeś zadanie")

sey("Należy ci się nagroda")

sey_reward("50 " item_name(27001))

sey_reward("500 Yang")

sey_reward("50% Levela")

pc.give_item2(27001,50)

pc.give_exp2(11)

set_state(__COMPLETE__)

end

 

end

state __COMPLETE__ begin

end

 

end

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

sey("Dzięki ci za przepędzenie tych psów")
sey(" i tak zara tu się zlecą")
sey("Tak czy inaczej wypełniłeś zadanie")
sey("Należy ci się nagroda")
sey_reward("50 " item_name(27001))
sey_reward("500 Yang")
sey_reward("50% Levela")
sey_title("Strażnik Wsi mówi")
sey("Mamy problem z tymi głupimi psami")
sey("Mógłbyś je przępędzić?")
sey_reward("Zabij 10 Dzikich Psów")
sey_title("Udaj się szybko do")
sey_reward("Strażnika wsi")

 

 

 

komenda to nie sey........

tylko say.............


211c73cd6486beb.gif

Minecraft

odkrywcai.pngwolftamer.png

Odkrywca

Wolfer:Lubie pieski:P

Jeżeli jesteś człowiek to kliknij na obrazek:

baner6.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

W tym momencie zakończyłeś misję.

 

quest lvl1 begin
state start begin
when login or levelup with pc . get_level = > 1
set_state(info)
end
end

state info begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Strażnik Wsi")
end
send_letter("Rozpoczynasz Przygodę")
end
end
end

 

Poprawa misji :

 

 

quest lvl1 begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() => 1 begin
set_state(info)
end
end

state info begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Strażnik Wsi")
end
send_letter("Rozpoczynasz Przygodę")
end

when button or info begin
say_title("Udaj się szybko do")
say_reward("Strażnika wsi")
end

when __TARGET__.target.click or
11002.chat."Miałem do ciebie przyjść" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Strażnik Wsi mówi")
say("Mamy problem z tymi głupimi psami")
say("Mógłbyś je przępędzić?")
say_reward("Zabij 10 Dzikich Psów")
set_state(wykonanie)
end
end

state wykonanie begin
when letter begin
send_letter("Wypędz Psy")
end

when button or info begin
say("Zabij 10 psów")
end

when 101.kill begin
local count = 10
pc.setqf("ilosc", count)

if count < 10 then
pc.getqf("ilosc")

elseif count == 10 then
say_title("Zabiłeś 10 Dzikich Psów.")
say("Wróć do Strażnika Wsi")
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kowal")
end
end
end

when 11002.chat."Zabiłem Psy" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Strażnik Wsi mówi")
say("Dzięki ci za przepędzenie tych psów")
say(" i tak zara tu się zlecą")
say("Tak czy inaczej wypełniłeś zadanie")
say("Należy ci się nagroda")
say_reward("50 "..item_name(27001))
say_reward("500 Yang")
say_reward("50% Levela")
pc.give_item2(27001,50)
pc.give_exp(11)
pc.change_money(500)
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

quest lvl1 begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(info)
end
end

state info begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Strażnik Wsi")
end
send_letter("Rozpoczynasz Przygodę ")
end

when button or info begin
say_title("Udaj się szybko do")
say_reward("Strażnika wsi")
end

when __TARGET__.target.click or
11002.chat."Miałem do ciebie przyjsć " begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Strażnik Wsi mówi")
say("Mamy problem z tymi głupimi psami")
say("Mógłbyś je przępędzić?")
say_reward("Zabij 10 Dzikich Psów")
set_state(wykonanie)
end
end

state wykonanie begin
when letter begin
send_letter("Wypędz Psy")
end

when button or info begin
say("Zabij 10 psów")
end

when 101.kill begin
local count = 10
pc.setqf("ilosc", count)

if count < 10 then
pc.getqf("ilosc")

elseif count == 10 then
say_title("Zabiłeś 10 Dzikich Psów.")
say("Wróć do Strażnika Wsi")
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kowal")
end
end
end

when 11002.chat."Zabiłem Psy" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Strażnik Wsi mówi")
say("Dzięki ci za przepędzenie tych psów")
say(" i tak zara tu się zlecą  ")
say("Tak czy inaczej wypełniłeś zadanie")
say("Należy ci się nagroda")
say_reward("50 "..item_name(27001))
say_reward("500 Yang")
say_reward("50% Levela")
pc.give_item2(27001,50)
pc.give_exp(11)
pc.change_money(500)
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end


9.png

userbarwb.png
Zawsze promocje na sygnatury ^^

Udostępnij ten post


Link to postu

wszystko piękne tylko teraz jak zrobić zaby trze bayło zabić 10 psów a nie 1 i sie udało ??

quest lvl1 begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(info)
end
end

state info begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Strażnik Wsi")
end
send_letter("Rozpoczynasz Przygodę ")
end

when button or info begin
say_title("Udaj się szybko do")
say_reward("Strażnika wsi")
end

when __TARGET__.target.click or
11002.chat."Miałem do ciebie przyjsć " begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Strażnik Wsi mówi")
say("Mamy problem z tymi głupimi psami")
say("Mógłbyś je przępędzić?")
say_reward("Zabij 10 Dzikich Psów")
set_state(wykonanie)
end
end

state wykonanie begin
when letter begin
send_letter("Wypędz Psy")
end

when button or info begin
say("Zabij 10 psów")
end

when 101.kill begin
local count = 10
pc.setqf("ilosc", count)

if count < 10 then
pc.getqf("ilosc")

elseif count == 10 then
say_title("Zabiłeś 10 Dzikich Psów.")
say("Wróć do Strażnika Wsi")
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kowal")
end
end
end

when 11002.chat."Zabiłem Psy" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Strażnik Wsi mówi")
say("Dzięki ci za przepędzenie tych psów")
say(" i tak zara tu się zlecą  ")
say("Tak czy inaczej wypełniłeś zadanie")
say("Należy ci się nagroda")
say_reward("50 "..item_name(27001))
say_reward("500 Yang")
say_reward("50% Levela")
pc.give_item2(27001,50)
pc.give_exp(11)
pc.change_money(500)
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end

Udostępnij ten post


Link to postu
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...