Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Treść tematu będzie dotyczyć serwera OBSYDIAN :)

Jako, że ceny za ku ostatnio są kosmiczne (Aura 4kk, wir i berek 1,5kk) postanowiłem dla swojego woja body sam je dropić a nie kupować, zrobiłem postać na 30 lvl i wale kamienie w m2.

KU dla woja oczywiście zostawiam sobie, ale co z resztą?

Jest ich masa a ja niestety nie znam się na cenach, nie wiem które zbierać i sprzedawać, a które po prostu wyrzucać....

Jedyne co się orientuje to "Silne ciało", na reszcie niestety się nie znam....

Mógłby ktoś zorientowany wypisać które KU zbierać i po ile sprzedawać na chwilę obecną?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, oczywiście jak komuś zależy to rozdaję plusy czy tam minusy za pomoc. :)

Osobiście nie zależy mi na plusach i minusach, za stary chyba jestem na ganianie się w "Kto ma więcej", ale jeśli już jakimś cudem Ci pomogłem, doradziłem i masz zamiar coś postawić to będę wolał plusa zamiast minusa, zielony kolor ładniejszy :)

Opublikowano

silne , duchowe , czarowane ostrze i zbroja zbieraj

Foxi a orientujesz się w aktualnych cenach tych KU na Obsydianie oczywiście?

Leci plusik za pomoc :)

Osobiście nie zależy mi na plusach i minusach, za stary chyba jestem na ganianie się w "Kto ma więcej", ale jeśli już jakimś cudem Ci pomogłem, doradziłem i masz zamiar coś postawić to będę wolał plusa zamiast minusa, zielony kolor ładniejszy :)

Opublikowano

Silne Ciało, Czarowna Zbroja, Czar. Ostrze, Aura ^^, Leczenie, Uderzenie, Tąpniecie.