Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam..jestem kompletnie zielony w hackowaniu... nabiłem 40lvl i chcoałbym zacząć.. 2godziny spędziłem nad instalacją hacków typu engine oraz które są tutaj na forach..jednak nic sie nie udało (a może źle szukałem)..czy ktoś mógłby dokładnie wytłumaczyc po kolei co mam zrobić.. byłbym wdzięczny..moje gg 1001975..

Opublikowano

Najpierw opisz dokładnie gdzie widzisz problem oraz na której wersji grasz?

Opublikowano
2godziny spędziłem nad instalacją hacków typu engine

Pogratulować ^^ (nie nabijam sie tak tylko ...xD)

@topic

TA... wersja jaka i czy patrzales WZ editing?

Wiesz co ci powiem głupi skurwysynie ?? Moja mama dobre ciasta robi :]

eMs

rukiazj3.th.png suzumiyaharuhinoyuuutsukh8.th.jpg 12566620050620124711dj7.th.jpg elfenlied17qh6.th.jpg fsn00024pp2.th.jpg

284239619.png

Suzumiya Haruhi No Yuuutsu the best anime of my life !!

Masz Athisa gg ? To sie ciesz bo ja też mam :P

Opublikowano

Teraz hacki są głownie na wz wiec trzeba sie pobawić w edytowanie ^^ poczytaj sobie dokladniej forum ^^

<m4tt> wiesz.. 67% dziewczyn nie uzywa mozgu

<funky_girl> ja naleze do tych 13 %

itf_logo.gif0de423c3eda0f802.jpg

Opublikowano
Teraz hacki są głownie na wz wiec trzeba sie pobawić w edytowanie ^^ poczytaj sobie dokladniej forum ^^

Wrona twój komentarz jest zbędny jak cala reszta twoich postów ;> tak samo jak mój teraz...

@down

Jak ZWYKLE wciśniesz te swoje 5 groszy do tematu.