Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Z: Rybenia Wita!

Gość Owned!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Owned doskonale znasz i my znamy historię Twą, więc tym bardziej nie wypada odzywać się na ten temat. A jak chcesz podyskutować na ten temat naucz się 10% tego co on umie.

OMUJBORZE. To straszne, że byłem moderatorem w metinie, a od kilku miesięcy zajmowałem się trollowaniem. Tu nie chodzi o to, że on gówno umie. Nie oceniam bo nie znam się na MU i nie czytałem jego postów. Ale są chyba jakieś zasady, które administracja ustaliła, jo?

Nie będę z tobą akurat o "zasadach" dyskutował i wiesz doskonale dlaczego, także jak napisałem wcześniej nie wypowiadaj się kiedy sam nie jesteś święty hipokryto.

To nie ja jestem jakimś tam randomem, pojawiam się nagle na mpc, liżę coś komuś koleguję się bardzo z ważnymi osobami i nie ja zostaję kidmodem mając za mało postów, a po kilku dniach moderatorem.

Nie interesuje mnie to ile "lizałeś" żeby być moderatorem, twoja kartoteka jest tak piękna że dziwi mnie że dostałeś szansę w ogóle. On nie musiał prosić, pokazał swoimi obszernymi umiejętnościami informatycznym jakim brakuje pyskatym ludziom którzy ciągle mają źle i coś się nie podoba i się w tym pogłębiają. Co do jego umiejętności to są na poziomie moich - moglibyśmy sprawić że ta gra przestała by istnieć tak jak do tego doszło niecałe 2 lata temu.

Koniec tej pustej konwersacji.