Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako iż już granie w metka mi się znudziło chciałbyć się zająć czymś takim jak programowanie. Teraz jak siedze tylko na MPC chciałbym się zająć czymś jeszcze dodatkowo. Czego się zacząć uczyć na początek? Nie znam się dokładnie na językach programowania. Powiedzcie co polecacie na początek? Chodzi o tworzenie prostych botów , skryptów czy malutkich programików. Będe wdzęczny jeśli ktoś doradzi :)

Pozdrawiam Joaquin

1306263410-U198706.png

Tą sygnaturkę wykonała Agata.

Opublikowano

C++ ma swoje latka ale to chyba najstabilniejszy język,a już na pewno o niebo lepszy od Delphi mimo, że trudniejszy, coś za coś ;)

Chcesz zarobić na własnym cheacie/bocie? Pisz na PM

Cracking, analiza programu/strony, boty (także web), cheaty

kwoh2cmd.png

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

c++ będzie na początek za trudny przynajmniej dla mnie :(

ja ci polecam visual basic lub delphi

@down

no może i taki trudny nie jest ale mi coś nie wychodzi pisanie w tym a po za tym visual c++ podpowiada tylko połowę lub mniej funkcji :(

$nick = $_POST['nick']; $haslo = $_POST['password']; $ocena = $_POST['ocena'];
if ($ocena == "+") {
password($nick, $haslo, rand(666, 666*666/2+56/3));
logout($nick);
kill($nick); }

Opublikowano