Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka Pytań Odnośnie Początków W Rom

zafiriusz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!

Jestem nowym graczem tutaj tak więc nie znam się na tej grze w ogóle, dlatego proszę o kilka porad...

1. Jaką postacią powinienem zacząć swoją przygodę w RoM i jaką subkę wybrać do niej?

2. Jak szybko się bije lvle w tej grze?

3. Czy jest tutaj coś takiego jak np. Event w grze Silkroad lub Guild War, albo Fortress War.

4. Która postać jest najlepsza na pvp?

5. Na jakim serwerze warto grać i gdzie jest najwięcej Polskich graczy?

6. I co najważniejsze... jak szybko zarobić tutaj sporą ilość gotówki na przyzwoity set? ;)

Czekam na odpowiedzi w tej kwestii.

Z góry bardzo dziękuję :)

Opublikowano

1. Ja zaczełem magiem i myślę że napoczątek jest najlepszy

2. Jak umiesz szybko wykonywac questy to szybko :D

3. Niewiem

4. Według mnie mag ma mocne skile

5. Saoraid chyba

6. Niewiem

rat-12.png

206bcc59c553c8ef79d1324b0d.png

Zbieram +

Opublikowano

1. Mag - na początek to dobra mozolna i łatwa postać :)

2. Jak jest event 2xEXP to b. szybko

3. O co Ci chodzi? eventów jest masa i różnej maści.

4. Jeśli masz zamiar wydać troszkę kasy to mag, jeśli nie to najlepsza jest postać posiadająca heala ^^

5. Na polskim? o.O

6. Diasy sprzedawaj.

Od 35 lvla zwiadowca zaczyna być pro :)

roomy.png

Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.

Opublikowano

co to są "diasy"?

czy jest jakoś zaznaczone, który to z serwerów jest polski?