Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkujący(dopiero zaczynam) potrzebuje paru poleceń m.in

1.żeby program wciskał dany przycisk

2.żeby odczekiwał dany okres czasu

3.nie wiem czy to jest możliwe,ale żeby reagował np. na wyświetlenie się obrazka na ekranie w danym kwadracie

Z góry dzięki.

"W wyniku dedukcji dochodzę do konkluzji, że twoje indokryzmy wobec mojej aparycji są wręcz efebryczne."

Zbieram minusy ;P.

Opublikowano

Masz okazję dojść do czegoś samemu i napisać poradnik do turbo pascala - przemyśl to. Mało osób programuje w pascalu, w zasadzie tylko z przymusu uczniowie techników i studiów informatycznych (uogólniłem), co nie znaczy że ten język jest zły. Popularność w Polsce zdobył ponieważ w dawniejszych czasach w naszym kraju łatwo było o nielegalne pirackie kompilatory do tego języka :) Ma on swój urok, pachnie historią, lekko osiadającym na nim kurzem. W pascalu da się zrobić wszystko, tak samo jak w każdym innym kompilowanym języku - sam niedługo będę musiał się zacząć go uczyć ( szkoła, szkoła... ).

Tak więc - jeżeli interesujesz się komputerami, informatyką, to ucz sie turbo pascala, chociażby podstaw, by się rozwijać. Jeżeli chcesz w nim pisać hacki i keyloggery - daj sobie spokój.

Nie sądzę by ktoś na tym forum pomógł ci z pascalem - tak jak wyżej pisałem - mało osób w nim programuje, jeżeli już to bawią się w delphi, jego następcy.

Życzę powodzenia w ewentualnej nauce.