Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem Nowy W Combatarms. Jaką Bronią Grać ?

ZBORUCH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam Problem

Gram w CA , ale nie wiem jaką bronią grać .

Po treningu dostałem Famasa i M24 ale mi nimi za dobrze nie idzie .

Mam już 3 lvl i 9 tysięcy i nie wiem co kupić .

Pomóżcie pliss.

Za pomoc stawiam + albo - jak kto woli .

Opublikowano

Polecam na razie grac Famas / M24, wkrótce odblokuje Ci się G36E i L96A1.

Chyba jedne z najlepszych broni w grze nie licząc tych z Black Marketu.

http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Guide/RankRequirement

Ranga: icon_sergeant.gif SERGEANT

Double Barrel Shotgun, G7A Gas Grenade, Supply Case SG, G36-E, L96A1, UMP, Desert Camo.

Zanim wbijesz tą rangę to będziesz miał tyle GP że starczy Ci na 7dni (obie bronie) + magazynek +10 naboi (czyli łącznie 40) także na 7dni i jeszcze zostanie :D

G36 - genialna celność, dosyć szybkie przeładowanie, z dodatkowym magazynkiem genialnie sprawdza się na małych mapkach, mały rozrzut, z tłumikiem może służyć nawet jako snajperka (na małe odległości).

L96 - największa zaleta że zabija na hita (chyba że ktoś ma Vest to zostanie mu 2-10HP), niestety nie zbyt szybka i głośna bez tłumika ale jeżeli dobrze kampisz to nie będzie sprawiać problemów.

Opublikowano