Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programy Dj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem bardzo początkującym DJ(jeśli moge tak sie nazwać) i jakie są najlepsze programy do robienie remixów( nie wiem jak to sie pisze) oraz pełnych setów.Byłbym wdzięczny jak ktoś by podał program do gry LIVE ACT.Będę wdzięczny za pomoc.Chwilowo uczę sie na VIRTUAL DJ i po 3h przechodziłem nawet zgrabnie z utworu na 2 utwór.A co do pioneera hmm na razie brak finansów.Na razie pouczę sie na VIRTUAL a później pomyśle o kupnie takiego sprzętu bo kupić za 10.000 zł a po 2 miesiącach misie znudzi.FL studio też już na tym sie bawiłem.Powiem tak chwilowo traktuje to jako zabawę na którą poświęcam z 3-6h oczywiście mam tam plany na przyszłość żeby zostać dj i grać w klubach ale chwilowo będę chciał zagrać na dyskotekach szkolnych na VIRTUALU od czegoś trzeba zacząć :).Mam dopiero 15 lat i wiem żę dłuuugo przede mną droga ale skleiłem pare piosenek i wysłałem kumplom i sie im podobało więc chyba dobrze zaczynam.Mogę się z Państwem podzielić tym "setem".

Opublikowano

VirtualDJ - na tym zacznij mixować.

Co do remixów - FLstudio ale w tej dziedzinie musisz poczekać na post od energy. On tutaj Ci doradzi najlepiej bo ja tylko znam się na mixowaniu :P

f.png

Opublikowano

nie masz co sie uczyc na programach.... ja ci polecam pioneer dvj 1000 x2

pioneer_DVJ-1000.jpg

najlepiej na zywo sie uczyc niz na jakis zjebanych programach , sam takie urzadzonko mam w domu , (mojego wojka) i sie sprawóje jak marzenie ;) od czasu do czasu se pogrywam ;d