Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Do Gitarzystow

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupilem sobie dzisiaj (a raczej dostalem) gitare klasyczna. Co prawda ma juz swoich ok 40 lat ale stan jest idealny ;) Znajomy zalozyl mi struny, nastroil itd. ;]

Otoz chcialbym nauczyc sie na niej grac ale w tym jestem kompletnie zielony :( ... Czytalem poradniki w necie ale wiecie jak to jest z tymi poradnikami ^^ Nic nie kapuje.... + nie wiem jak "szarpac" te struny by dzwiek byl ladny ;] Moze dacie mi jakies rady ? :)

1376572695-U638369.png

sygna by forfiter007

Opublikowano

Mike grania na gitarze słuchając się rad przez internet nie da się nauczyć...

Nie masz żadnych znajomych, którzy mogli by Cię podszkolić ;) ?

Może szkoła muzyczna ;) ?

Albo idź na harcerstwo ! :D

perfection.png

Sig by Thtsn ;)

Opublikowano

Mike grania na gitarze słuchając się rad przez internet nie da się nauczyć...

Nie masz żadnych znajomych, którzy mogli by Cię podszkolić ;) ?

Może szkoła muzyczna ;) ?

Albo idź na harcerstwo ! :D

znam ludzi ktorzy sami sie uczyli...ale teraz wyrobili se zle nawyki i jest im ciezej

co do tematu

to polecam ci umow sie do jakiegos ziomka co gra juz jakis czas na gitarze i sie tym jara, on cie na bank pokaze co i jak, a reszta to juz od ciebie zalezy :P

Opublikowano

mam kolezanke ale jak wiadomo uczyc by mnie uczyla raz na tydzien... a ja chce czesciej ;p