Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Stalki Szmaragdowe I Zwykłe Oddzielnie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

Jak zrobić aby stalki szmaragdowe były oddzielnie? tzn bo tutaj jest temat i tylko podmienia tekstury:

http://www.mpcforum.pl/topic/171697-tutdownszmaragdowe-wyglady-stalek/

A ja chciałbym aby były oddzielnie, czyli np żeby można było mieć szmaragdową ze stallki +9 :D i potem szmaragdową ulepszczać do +9.

userbarwb.png

Zawsze promocje na sygnatury ^^

Gość krzywy231
Opublikowano

hmmm...

nie znam się ale to bd jak dodanie nowej broni .

trzeba chyba oddzielne tekstury stalek .

i potem chyba to jakoś dodać do clienta :D

Ps.

Może kierujcie się poradnikiem " Jak Dodać Nową Broń "

Opublikowano

Dawno przy swoim serwerze nie siedzialem wiec nie pamietam jak to sie robilo,

ale jest to proste z tego co pamietam;] Poco dodawac nowa zbroje skoro mozna ja podmienic za te"biale" zbroje ktore nie maja textur(u mnie mialy :P) ... ja tak zrobilem na serwerze mini hwangi...

mini byly czerwone a normalny hwang byl zielony(u wojownika). poprostu zamiast podmieniac za stalke podmien za zbroje np. id 11301-11309 . nadaj textury itp tej zbroji . i masz 2 stalki dla wojownika;] ahha i oczywiscie nalezalo by ustawic def,bony itp. ale to bylo gdzies opisane. jbc znajde i podam link do tematu w razie potrzeby:P

Sygna Poszla na spacer. wiosne mamy ;)

Gość krzywy231
Opublikowano

@up

lepszy pomysl od mojego :D

potem wykonczyc pliki icon [ albo item ] zmienic nazwe + item_proto = Pseudo szmaragdowa stal :D