Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założyłem własne forum o grach mmorpg. Lecz nie wiem skąd pobrać właściwy styl na phpbb by przemo. Tak szukałem w google znalazłem kilka, lecz mi nie pasują Chcę się was zapytać czy dałoby się z jakieś strony wyciągnąć styl ? np. wchodzisz na metin2.pl czy coś tam innego i zapisujesz styl na kompie. Sam nie umiem stworzyć stylu bo jestem zielony Proszę o szybką pomoc

ThugLife !

Opublikowano

ctrev no niewiem :)

mialem kiedys forum na php by przemo i bylo one dlugo :)

Daj minusa nie bądź pomidorek ! :D

Opublikowano

Hej, proszę tylko o pomoc. Możecie ewentualnie podać linka to stylów, ale phpbb to sam wybierałem i mi się na nim dobrze pracuje.

ThugLife !

Opublikowano

Na PhpBB by Przemo może długo pociągnie, ale niewiele z tego wyjdzie. Ale, nie jesteśmy tu, żeby dyskutować na temat skryptu ;)

Najprostszym sposobem na zmianę szablonu cmsów, jest edytowanie istniejącego stylu, szczególnie .css. Wchodzisz w kod źródłowy, sprawdzasz w jakim divie jest np. menu, przechodzisz do .css i zmieniasz standardy tego diva. Znalazłem też to (chyba nie będzie potraktowane jako reklama...)

Opublikowano (edytowane)

Ja się chyba kutwa popłacze xDD Edycja może i dobra coś porobię, ale ghhh nie wiem czy mi to wyjdzie.

Editt/ http://mods.mybb.com/view/daeva

Co trzeba zrobić, żeby ten styl wgrać ? Bo przez Total Comander robiłem i nic. To nie jest reklama stylu

Edytowane przez burt1

ThugLife !

Opublikowano

Style wgrywasz tak: